Program Partner České spořitelny

Program Partner České spořitelny

Datum: 2011—2014

V roce 2011 zvítězila naše společnost ve výběrovém řízení organizované Českou spořitelnou. Banka hledala partnera, který by jí pomohl s přestavbou jednoho z jejich kartových programů, které klientům nabízela. Původní program vyžadoval po více než 10 letech fungování zásadní obměnu a kompletní inovaci.

Cílem Programu Partner bylo motivovat klienty České spořitelny k nakupování u zapojených obchodních partnerů, kteří mají pro klienty připraveny odměny v podobě slevy z celkové hodnoty nákupu při platbě kreditní i debetní kartou České spořitelny, registrovanou do tohoto programu. Odměna byla klientovi připisována automaticky zpět na účet. Čerpání takových výhod v Programu Partner bylo pro klienty samozřejmě zdarma.

Program Partner České spořitelny logo

Náš koncept postavený na silném obchodním pojetí programu a personalizované komunikaci, v němž měli partneři poskytovat při platbě kartou registrovanou v programu Partner cashback, banku zaujal. Program byl spuštěn na podzim 2012 a naše společnost se nejen podílela na obchodní strategii celého programu a jejím naplňování, ale byla také zodpovědná za kompletní technické řešení - od provozu webových stránek, po provozování platformy, na které vše běželo až po rozesílku elektronických výpisů a direktmarketingových sdělení koncovým uživatelům.

Program byl nabízen jak k debetním, tak i kreditním kartám a mohl se do něj zapojit libovolný klient banky. Převážně však cílil na běžnou klientelu a proto se program zaměřoval na obchodní partnery, které mohli zákazníci najít pospolu v nákupních centrech a komplexech.

Program Partner České spořitelny poukaz

Přestože program Partner byl od roku 2013 zastíněn Věrnostním programem iBOD, který byl spuštěn téhož roku a kterého se banka také účastnila, zapojilo se do něj více než 330 000 klientů, kteří mohli získávat výhody u více než 60 partnerů v bezmála 600 obchodních místech po celé České republice.

Zaměřoval se také na e-shopy a podporu kartových plateb na internetu. Uživatelé Programu Partner díky němu uspořili na svých nákupech bezmála šest milionů korun.

Nakonec se však Česká spořitelna rozhodla nepodporovat oba programy zároveň a proto k 31. 10. 2014 program ukončila a zaměřila se výhradně na Věrnostní program iBOD.